Już od 26 września mieszkańcy Szczytna i goście mogą korzystać z nowoczesnej aplikacji mobilnej „Moje Szczytno”. – To rozwiązanie, które ma sprawić, że dostęp do miejskich informacji i usług stanie się jeszcze łatwiejszy i bardziej intuicyjny – mówi burmistrz Stefan Ochman.

Założeniem aplikacji jest, aby każdy użytkownik miał Szczytno dosłownie „pod ręką”. – W jednym miejscu znajdą się najważniejsze aktualności z życia Szczytna, zapowiedzi wydarzeń kulturalnych i sportowych oraz praktyczne komunikaty, dzięki którym nikt nie przegapi tego, co dzieje się w mieście – wyjaśnia burmistrz Ochman.
Aplikacja posiada także funkcje ułatwiające codzienne obowiązki mieszkańców. „Moje Szczytno” pozwoli m.in. na szybkie sprawdzenie harmonogramu odbioru odpadów, a także na dostęp do informacji dotyczących opłat miejskich, czy zgłoszenie miejskich usterek i awarii. Użytkownicy będą mogli otrzymywać powiadomienia i przypomnienia, które pomogą lepiej zorganizować czas i uniknąć niepotrzebnych problemów.
Nowe narzędzie ma być także wsparciem dla turystów i osób odwiedzających miasto. Dzięki aplikacji łatwiej odnajdą oni interesujące wydarzenia, czy aktualne wiadomości.
Aplikacja „Moje Szczytno” jest dostępna do pobrania bezpłatnie w dwóch najpopularniejszych sklepach – App Store i Google Play.
– To kolejny krok w kierunku cyfryzacji miasta i budowania nowoczesnej komunikacji z mieszkańcami – dodaje burmistrz Stefan Ochman.
(m), (kee)