Podczas niedawnego otwarcia lotniska w Szymanach zabrakło materiałów promujących Szczytno. Burmistrz Danuta Górska, choć nie poczuwa się do winy, to jednak zapowiada ofensywne działania związane z promowaniem Szczytna m.in. na telebimach, w internecie oraz telewizji TVN24.
Jak pisaliśmy kilka tygodni temu, podczas styczniowego otwarcia lotniska w Szymanach, zabrakło materiałów promujących Szczytno. Zaproszeni goście mogli zapoznać się z wydanymi przez Urząd Marszałkowski folderami i przewodnikami, gdzie o mieście leżącym najbliżej portu nie było praktycznie żadnej wzmianki. Burmistrz Danuta Górska nie widzi w tym nic złego. - Dziwię się, jeśli kto ś promocję miasta pojmuje jako wydrukowanie ulotek na otwarcie lotniska, gdzie zebrało się mnóstwo notabli, a nie pasażerów czy turystów – mówi. Mimo to zapowiada działania, które „dadzą stosowne rezultaty”. Z deklaracji burmistrz wynika, że Szczytno zamierza promować się głównie poprzez internet. Dowodem tego ma być możliwość wejścia bezpośrednio ze strony internetowej miasta na stronę portu, by np. zarezerwować bilety. - Lada moment będą zamontowane na lotnisku telebimy, przygotowujemy z myślą o nich spoty reklamowe – informuje Górska. Podobne materiały, ale reklamujące port mają być wyświetlane na pl. Juranda. Miasto prowadzi również rozmowy z Regionalną Organizacją Turystyczną w sprawie promocji internetowej. Poza tym, podobnie jak rok temu, w czasie Dni i Nocy Szczytna, przed prognozą pogody w TVN24 będą emitowane wejścia bezpośrednio z miasta. - Powinniśmy się też promować w tych miejscach, do których odbywają się loty. Taka oferta jest obecnie realizowana – mówi Górska, nie zdradzając na razie szczegółów.
(kee)