Inspirowany popularnym na tik – toku trendem filmik promujący gminę Jedwabno, w którym wystąpił wójt Sławomir Ambroziak podbija internet. W chwili zamknięcia tego wydania „Kurka” osiągnął już ponad 200 tysięcy odsłon na naszym profilu facebookowym. Występ włodarza wywołał jednak skrajne komentarze, od entuzjastycznych aż po bardzo negatywne. Co o występie swojego kolegi sądzą inni samorządowcy?

Oryginalna promocja czy żenujący przekaz
- Tak się nie nazywamy – mówi w filmiku wójt Sławomir Ambroziak, nawiązując do częstych pomyłek z nazwą stolicy gminy

MIAŁ BYĆ SZTYWNY I NUDNY

W ostatnich dniach popularność w internecie zyskały filmiki inspirowane trendem na tik – toku. Zapoczątkowała je, robiąca wrażenie nieudolnej i amatorskiej, reklama jednego z hoteli. Nowa moda dotarła także do samorządów. Najpierw w sieci pojawił się niespełna 40-sekundowy filmik o Urzędzie Miejskim w Szczytnie z udziałem pracowników, którzy w specyficzny sposób tłumaczą, gdzie co znajduje się w ratuszu. Po jego obejrzeniu z pomysłem nakręcenia podobnego „dzieła” wyszły pracownice Urzędu Gminy w Jedwabnie. Same napisały scenariusz, a w roli aktora pokazującego m.in. gminne atrakcje i inwestycje, obsadziły samego wójta Sławomira Ambroziaka. Filmik z jego udziałem trafił do sieci, gdzie bije rekordy popularności. Na stronie facebookowej „Kurka” do chwili zamknięcia tego wydania gazety osiągnął już ponad 200 tysięcy odsłon. - Na początku nie za bardzo wiedziałem, o co w tym chodzi, ale pracownice wytłumaczyły mi, że mam być sztywny i nudny, a i tak wszyscy będą się z tego śmiać. – mówi wójt o swojej „roli”. Dodaje, że nie spodziewał się, że filmik będzie się cieszył aż tak dużą popularnością.

NIE PRZEJMUJE SIĘ KRYTYKĄ

Reakcje widzów są jednak skrajne – od pełnych pochwał i entuzjazmu, po bardzo krytyczne, nawiązujące w mało elegancki sposób do aparycji włodarza.

 

 

Aby zapoznać się z pełną treścią artykułu zachęcamy
do wykupienia e-prenumeraty.

{/akeebasubs}