Za nami kolejna edycja akcji „Szczytno – 50%”. Liczba lokalnych przedsiębiorców uczestniczących w tym walentynkowym przedsięwzięciu z roku na rok wzrasta. Nie brakuje też klientów chętnych do skorzystania z oferowanych promocji.
W miniony weekend w Szczytnie z okazji Dnia Zakochanych można było skorzystać z licznych zniżek cen towarów i usług proponowanych przez lokalnych przedsiębiorców. Wszystko to za sprawą zainicjowanej przed trzema laty akcji „Szczytno - 50%”. Tradycyjnie przystąpili do niej m. in. właściciele restauracji, hoteli, pizzerii, zakładów fryzjerskich, cukierni, lokalnych gazet, itp. Były też oferty nietypowe - jak usługi oferowane przez studio tatuażu.
Według pomysłodawców, radnych Rafała Kiersikowskiego i Tomasza Łachacza, akcja obejmująca swoim zasięgiem miasto i gminę Szczytno miała przerwać marazm, jaki panuje o tej porze roku w naszym mieście. Czy się to udało?
NIE ZYSKI, A PROMOCJA
Największy ruch związany z walentynkowymi promocjami panował w gastronomii.