Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Szczytnie wrócił do numerkowego systemu obsługi interesantów. Został on wprowadzony na krótko przed wybuchem pandemii, która wstrzymała jego funkcjonowanie. Po aktualizacji znów działa. Czy interesanci są z niego zadowoleni?

Wrócili do numerków
Nad wdrożeniem systemu czuwał wicestarosta Karol Furczak

Od ponad tygodnia w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego znów obowiązuje numerkowy system obsługi interesantów. W założeniu ma on ułatwić życie mieszkańcom, którzy przychodzą tu, by m.in. rejestrować i wyrejestrowywać swoje pojazdy. Nie jest to już jednak żadna nowość. - System numerkowy został wprowadzony na krótko przed wybuchem pandemii, która na dłuższy czas wstrzymała jego funkcjonowanie. Potem okazało się, że wymaga on aktualizacji i unowocześnienia, w tym dostosowania do wymogów sprzętowych – tłumaczy wicestarosta Karol Furczak, dodając, że wielu mieszkańców pytało go, czy starostwo wróci do tego systemu, który ma skrócić czas oczekiwania interesantów w kolejkach.

 

 

Aby zapoznać się z pełną treścią artykułu zachęcamy
do wykupienia e-prenumeraty.