W przyszłym roku za wynajem sceny od Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej
w Pasymiu trzeba będzie zapłacić 850 złotych. Władze miasta tłumaczą, że ma to związek z koniecznością jej modernizacji oraz wkładem pracowników
w montowanie
i rozmontowywanie obiektu. Wśród sołtysów zdania na temat dodatkowego wydatku są podzielone.
W przyszłym roku za wynajem sceny od Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasymiu trzeba będzie zapłacić 850 złotych. Władze miasta tłumaczą, że ma to związek z koniecznością jej modernizacji oraz wkładem pracowników w montowanie i rozmontowywanie obiektu. Wśród sołtysów zdania na temat dodatkowego wydatku są podzielone.
Do tej pory organizatorzy imprez plenerowych za korzystanie ze sceny znajdującej się pod pieczą Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasymiu nie płacili ani złotówki. W nowym roku ma się to jednak zmienić. Koszt wynajęcia obiektu wyniesie 850 złotych. - Scena jest gminna, nas wszystkich, ale już od dłuższego czasu są monity, że trzeba ją zmodernizować – uzasadnia burmistrz Pasymia Bernard Mius. Dodaje, że w grę wchodzi m.in. wymiana plandeki i desek, a także ulepszenie dachu. Kolejnym argumentem przemawiającym za koniecznością pobierania opłaty jest to, że montaż sceny wymaga nakładu pracy ze strony pracowników ZGK. Koszt wynajmu sceny spadnie w głównej mierze na sołectwa, które zwłaszcza w okresie letnim organizują różnego rodzaju festyny oraz inne imprezy plenerowe.