92-letnia Halina Kamińska ze Szczytna od piątku usiłowała dodzwonić się do przychodni „Eskulap”, aby umówić się na szczepienie przeciw COVID-19. To jednak okazało się niemożliwe, pomimo wielokrotnie ponawianych prób. Kierownictwo przychodni tłumaczy, że z powodu dużego zainteresowania szczepieniami wszystkie linie telefoniczne są przeciążone, lepiej więc umawiać się osobiście na miejscu.

Jak tu się dodzwonić do przychodni?
Zainteresowanie szczepieniami sprawiło, że linie telefoniczne przychodni „Eskulap” są mocno przeciążone

We wtorek z naszą redakcją skontaktowała się 92-letnia Halina Kamińska ze Szczytna. Poskarżyła się, że od piątku 15 stycznia usiłuje telefonicznie umówić się na szczepienie przeciw COVID-19 w przychodni „Eskulap”, ale wszystkie ponawiane wielokrotnie próby kończą się niepowodzeniem. - Podany na stronie Narodowego Funduszu Zdrowia numer komórkowy ma zajętą skrzynkę, z kolei pod numerem stacjonarnym służącym do rejestracji słychać tylko muzykę – żali się pani Halina.

 

 

Aby zapoznać się z pełną treścią artykułu zachęcamy
do wykupienia e-prenumeraty.