92-letnia Halina Kamińska ze Szczytna od piątku usiłowała dodzwonić się do przychodni „Eskulap”, aby umówić się na szczepienie przeciw COVID-19. To jednak okazało się niemożliwe, pomimo wielokrotnie ponawianych prób. Kierownictwo przychodni tłumaczy, że z powodu dużego zainteresowania szczepieniami wszystkie linie telefoniczne są przeciążone, lepiej więc umawiać się osobiście na miejscu.
![Jak tu się dodzwonić do przychodni?](/images/issue/2021/03/_05_foto.jpg)
We wtorek z naszą redakcją skontaktowała się 92-letnia Halina Kamińska ze Szczytna. Poskarżyła się, że od piątku 15 stycznia usiłuje telefonicznie umówić się na szczepienie przeciw COVID-19 w przychodni „Eskulap”, ale wszystkie ponawiane wielokrotnie próby kończą się niepowodzeniem. - Podany na stronie Narodowego Funduszu Zdrowia numer komórkowy ma zajętą skrzynkę, z kolei pod numerem stacjonarnym służącym do rejestracji słychać tylko muzykę – żali się pani Halina.