Za nami drugi, tym razem czterodniowy etap akcji Szczytno za 50%. Czy osiągnęła ona zamierzony skutek i pobudziła gospodarczo miasto i okolice? Zdania na ten temat są podzielone. Sami organizatorzy dostrzegają mankamenty i zapowiadają,
że w przyszłości postarają się je wyeliminować.
WYRYWKOWE PROMOCJE
Drugi etap akcji Szczytno za 50% trwał od 30 kwietnia do 3 maja. W odróżnieniu od pierwszego, który przeprowadzono w walentynki, tym razem włączyły się firmy także spoza terenu miasta, głównie gospodarstwa agroturystyczne z gminy Szczytno. W sumie różnego rodzaju promocje oferowało w ciągu długiego majowego weekendu około 80 lokalnych przedsiębiorców, głównie z branży gastronomicznej i hotelarskiej, a także zakłady kosmetyczne i fryzjerskie oraz punkty usługowe. Czy udało się osiągnąć cel przyświecający organizatorom i pobudzić gospodarczo miasto? Zdania na ten temat są podzielone.