Za nami drugi, tym razem czterodniowy etap akcji „Szczytno za 50%”. Czy osiągnęła ona zamierzony skutek i pobudziła gospodarczo miasto i okolice? Zdania na ten temat są podzielone. Sami organizatorzy dostrzegają mankamenty i zapowiadają,

że w przyszłości postarają się je wyeliminować.

Szczytno za 50% - sukces czy porażka?

WYRYWKOWE PROMOCJE

Drugi etap akcji „Szczytno za 50%” trwał od 30 kwietnia do 3 maja. W odróżnieniu od pierwszego, który przeprowadzono w walentynki, tym razem włączyły się firmy także spoza terenu miasta, głównie gospodarstwa agroturystyczne z gminy Szczytno. W sumie różnego rodzaju promocje oferowało w ciągu długiego majowego weekendu około 80 lokalnych przedsiębiorców, głównie z branży gastronomicznej i hotelarskiej, a także zakłady kosmetyczne i fryzjerskie oraz punkty usługowe. Czy udało się osiągnąć cel przyświecający organizatorom i pobudzić gospodarczo miasto? Zdania na ten temat są podzielone.

 

 

Aby zapoznać się z pełną treścią artykułu zachęcamy
do wykupienia e-prenumeraty.