Zakończyła się kolejna edycja akcji „Szczytno – 50%”. Do tej ciekawej inicjatywy włącza się coraz więcej lokalnych przedsiębiorców i to z całkiem nowych branż. W tym roku z walentynkowych bonusów można było skorzystać także w placówkach... zdrowia.

Zniżki na walentynki

DUŻO WIĘCEJ KLIENTÓW

Tradycyjnie najliczniejszy udział w przedsięwzięciu zwanym też „Zakochaj się w Szczytnie” biorą lokale gastronomiczne. W drugiej kolejności są salony fryzjerskie i sklepy. Łącznie w piątej edycji wzięło udział blisko pół setki lokalnych firm. Według zamysłu organizatorów, akcja ma przerwać marazm, jaki panuje o tej porze roku w naszym mieście, jak i wypromować Szczytno na krajowej niwie.

W lokalu „Jedyny taki kebab w mieście” za pół ceny można było zamówić naleśniki rollo lub danie firmowe.

- Już od rana w dniu zakochanych panuje wielki ruch - relacjonują panie Marzena i Dorota, stojące za barkiem. Ledwie nadążają z obsługą klientów, a w wolnej chwili zdradzają nam, że w pewnym momencie zabrakło nawet niektórych komponentów do serwowanych potraw i trzeba było szybko uzupełnić braki.

Z kolei w naleśnikarni „Vanilia” spotykamy całą gromadkę gości z różnych stron Polski, m. in. z Nowego Dworu Mazowieckiego i Płocka. Na co dzień studiują oni w Szczytnie, a w walentynki skorzystali z obniżki cen na naleśniki z mięsem, pieczarkami i ogórkiem marynowanym.

- Jesteśmy zadowoleni z promocji. Fama o miejscowej akcji pójdzie w Polskę – obiecuje pani Katarzyna z okolic Warszawy.

Obsługujący gości Krzysztof Ozga mówi, że dzięki ofercie za pół ceny przychodzi wielu nowych klientów.

 

 

Aby zapoznać się z pełną treścią artykułu zachęcamy
do wykupienia e-prenumeraty.